Stosik II



 Nic tak mnie nie uszczęśliwia jak widok mojej biblioteczki gdy dostarczam jej nowych "lokatorów". :)
Mam dla Was tym razem obszerniejszy stosik niż poprzednio ( a i tak to nie wszystko ;p) ponieważ troszkę się tego nazbierało. 





 Biorąc pod uwagę fakt, że większość z Was zna te książeczki nie będę rozwijać o ich fabule swego zdania. Poznacie je w moich recenzjach ;)
Powiem tylko i przedstawię Wam bliżej ich tytuły.




 Te oto książki kupiłam dzięki dobremu źródłu :) Gdyby nie wiadomość, że w sklepie są przeceny i można je kupić za naprawdę "tanioche" to pewnie obeszłabym się tylko "smakiem".
Mamy tu do czynienia z :

  • "Światła pochylenie" Laura Whitcomb, Wydawnictwa Initium
  • "Wyklęci: Wiedźma" Nancy Holder & Debbie Vigui
  • " Jedz, poluj, kochaj" Kerrelyn Sparks, Wydawnictwa Amber





Cudności z innej grupy to znajdujące się wśród stosu: 

  • "Obrońca nocy" Agnieszka Lingas- Łoniewska, Wydawnictwa Novae Res
  • "Podróże Tappiego po szumiących morzach" Marcin Mortka, Wydawnictwo Zielona Sowa
  • "Zagubieni Tom I" Marcin Mortka, Wydawnictwo Zielona Sowa
  • "Miasteczko Nonstead" Marcin Mortka, Wydawnictwo Fabryka Słów
  • "Listy Lorda Bathursta" Marcin Mortka, Wydawnictwo Fabryka Słów
  • "Księga Daji:Krąg Magii 3" Tamora Pierce, Wydawnictwa Initium
  • "Angelologia" Danielle Trussoni, Wydawnictwo Świat Książki




 Jak podoba Wam się nowa kolekcja i nowi "lokatorowie" mojej biblioteczki? Czy robią na Was wrażenie? Macie może któreś z tych tytułów u siebie i w szczególności polecacie? :)
Chętnie odpowiem na Wasze pytania jeśli jakieś macie.
Pozdrawiam :3



Komentarze

  1. "Córka dymu i kości" to jedna z moich ulubionych książek <3 widzę, że lubisz Mortkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię :)
      A z kolei te książki dostałam "przypadkowo" nawet, a teraz stały się bywalcem biblioteczki na stałe :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękny stosik, po prostu... Nic, tylko zazdrościć *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaał, ale wielki stosik! Masz zajęcie na najbliższe miesiące :) Z tych książek czytałam tylko "Córkę dymu i ognia" i nie wspominam jej najlepiej ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stosik. Podkradłabym "Angelologię" :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mój stosik robi pozytywne wrażenie :-).
    Pozdrowienia śle Kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Obrońcy Nocy i Wyklętych (zawsze chciałam mieć tę książkę!). Życzę miłego czytania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zazdroszcze :) Żadnego tytułu nie mam u siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że dużo Mortki w tym stosiku! Super! :) Ciekawe tytuły zgromadziłaś! Przyjemności życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłabym się na "Córkę..." :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej nie mogę się doczekać recenzji Obrońcy nocy

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje wszystkim bardzo ! :)
    Już niedługo pojawi się recenzja książki "Obrońca nocy" ;)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  12. To czekam na Twoje wrażenia z "Obrońcy nocy" . Ciekawa jestem czy spodoba się Tobie w tym samym stopniu, co mi

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się "Córka dymu i kości" :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest z czego wybierać:) Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos :) Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam stosiki. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę z czystym sumieniem polecić Ci "Córkę..." bo czytałam i naprawdę ciekawa :) z chęcią zaznajomiłabym się z "Obrońcą Nocy", "Angelologią" oraz "Jedz, poluj, kochaj" :) Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka tytułów znam ze słyszenia lub z recenzji, ale żadnego nie miałam okazji jeszcze czytać ;) Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)