Rozwiązanie konkursu z krwiożerczymi bohaterami ^^


Witajcie,
ten post będzie krótki aczkolwiek wyjaśniający wszystko. Przyszedł czas byście poznali zwycięzce w drugim konkursie organizowanym na blogu. :)
Zgłosiło się wiele osób co mnie cieszy. Każdy z Was miał wspaniałą wizję własnego dnia bycia "nieśmiertelnym". Jedna osoba wyróżniła się na tle prac, dlatego dzisiaj chcę o niej powiedzieć. 

A książkę "Raven" Sylvain Reynard wygrywa....

Wspaniałą pracę na maila podesłała mi.......

Klaudia M

... dlatego właśnie ona zwyciężyła!

Bardzo chciałabym pokazać Wam pracę Klaudii, aczkolwiek najpierw muszę uzyskać pozwolenie na umieszczenie jej, tutaj w poście.
Zapytanie do Klaudii już poleciało i mam nadzieję, że zwyciężczyni będzie chciała podzielić się tym co stworzyła, chociaż w minimalnym stopniu.

Gratuluję! Wyczekujcie kolejnego konkursu z tą książką tym razem na fp bloga!: )
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


P.S:

Dostałam odpowiedź zwrotną od Klaudii. Pozwoliła na udostępnienie jej pracy. Oto ona :)












I jak, podoba Wam się ? :) Mnie bardzo! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)