#2 Ukryty sens tego posta ^^

fragment okładki

Słuchajcie kochani, wydaje nam się, że odgadnęliśmy już tytuł i autora tej książki.
Konkurs trwa jednak dalej! :D  Dodano do tego fragmentu napis. Co to może znaczyć?

Dla komentujących są ciekawe nagrody! ;)

Jak myślicie, jaką tematyką będzie parała się ta książka? Czym autor/ka zaskoczy nas? Czy Waszym zdaniem lektura będzie dla osób o mocnych nerwach, czy raczej dla wszystkich?! CO WASZYM ZDANIEM SKRYWA WE WNĘTRZU ? ;D Czekam na wasze retrospekcje pod postem :D

Zapytanie od wydawnictwa:
"KTO JEST AUTOREM KSIĄŻKI, KTÓREJ NIEDOKOŃCZONĄ OKŁADKĘ PRZEDSTAWIAMY?"

Komentarze

  1. Pomysłowa akcja. Chodź książka wydaje się być kryminałem, to ja jednak stawiam na powieść psychologiczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uważam, że to będzie pogranicze thrillera z kryminałem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówczyniami ;) Jednak myślę, że to może jeszcze być powieść sensacyjna, albo połączenie thrillera z powieścią sensacyjną. Nie wiem dlaczego, ale kiedy przeczytałam ten fragment skojarzyło mi się ze stalkingiem, więc może ten motyw będzie wykorzystany? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że może to być thriller psychologiczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście myślę że to nie koniecznie musi być kryminał ale mogę się mylić

    OdpowiedzUsuń
  6. Demonologia 3 ... zapowiada się psychologiczna zemsta z miłości ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślę, że z takiej zagadki wyjdzie coś niezłego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie dużo zagadek, torchę mrocznych, ale tak by ksiażka była odpowiednia dla każdego czytelnika czy o słabych czy o mocnych nerwach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, ze to będzie kryminał, w którym pojawi się dużo krwi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja obstawiam, że może to być lektura dla osób o mocnych nerwach. Wnioskuję po krwi na tym przedmiocie. Może to narzędzie zbrodni? :) Nie ukrywam jednak, że fajnie by było jakby autorka wprowadziła jakieś elementy psychologiczne. Takie książki lubię najbardziej ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mnie oczaruje ;D

      Usuń
    2. Będzie super! Wydawca robi wielkie bum więc pewnie ta książka zaskoczy :)

      Usuń
    3. Może i się spodoba czytelnikom. My spróbujemy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)