Stosik. Nowe nabytki ;)


Przyszedł czas na stosik!
 Już dawno nie ukazywałam na blogu nic ze swojej biblioteczki więc czas to zmienić. Oto co przyniósł ostatnio los do mojej biblioteczki :)


Od lewej:

  • "Moje serce należy do Ciebie" Książkę tę dostałam od wydawnictwa MUZA. Jej recenzję możecie podpatrywać tutaj.  Bardzo spodobał mi się zapał autora i jego kreatywne ujęcie uczuć. Cieszę się, że poznałam tą pozycję. 
  • "Miłość i kłamstwa" Nowa powieść tej autorki pojawiła się u mnie dzięki uprzejmości wydawnictwa MUZA. Jej recenzję możecie podpatrywać tutaj. Lektura jest dobra, aczkolwiek język autorki jak dla mnie jest mocno skomplikowany i miejscami uciążliwy. Mimo wszystko póki co, książkę posiadam ;)
  • "Tylko ty" Książkę otrzymałam w ramach współpracy od wydawnictwa Muza. Link do recenzji znajduje się tutaj. Fajna lektura, która jest dużo lepsza niż pierwsza część :D
  • "Dwadzieścia siedem snów" Oczywiście otrzymałam ją dzięki Wydawnictwu Kobiecemu. Bardzo sympatyczna i niezwykła lektura! Moją ocenę o niej patrzcie tutaj. 
  • "Najszczęśliwsza kobieta na świecie" Oczywiście dostałam ją dzięki uprzejmości wydawnictwa Znak. Przeczytana ale nie zrecenzowana :( Muszę w końcu się za nią wziąć, aby podzielić się z spostrzeżeniami na jej temat!:D
  • "Utrata" Zakup własny na Warszawskich targach książki :D Była po przecenie za 10 zł a już od dawna chciałam poznać tę pozycję :)
  • "Mroczne serce" Wymiana na Warszawskich targach książki. Brałam udział w wielkiej wymianie organizowanej przez portal LUBIMY CZYTAĆ :)
  • "Blask księżyca" Wymiana na Warszawskich targach książki. Brałam udział w wielkiej wymianie organizowanej przez portal LUBIMY CZYTAĆ :)
  • "Odcień fioletu" Wymiana na Warszawskich targach książki. Brałam udział w wielkiej wymianie organizowanej przez portal LUBIMY CZYTAĆ :)
  • "Piękni i martwi" Wymiana na Warszawskich targach książki. Brałam udział w wielkiej wymianie organizowanej przez portal LUBIMY CZYTAĆ :)
  • "Przebaczenie" Mój zakup na WTK :D Nie mogłam oprzeć się przyciągającej wzrok chłopakowi i cenie :P
  • "Chłopak, który stracił głowę" Zrecenzowałam ją jako e-book dla wydawnictwa Moondrive, a papierową wersję otrzymałam w zamian! Bardzo uczuciowa lektura <3 Kilka słów o niej tutaj.
  • "Od złej do przeklętej" Druga część super fajnej młodzieżowej lektury, która jest u mnie dzięki uprzejmości wydawnictwa Feeria Young. Bardzo cenię sobie tę serię ponieważ bardzo odpręża. :) Recenzja tutaj. 
  • "Niewypowiedziana"Oczywiście pozycja od wydawnictwa Feeria Young. Doskonałe zakończenie serii, którą kocham :)  Recenzję podpatrujcie tutaj. 
  • "Zdrada" Nie muszę mówić nic o tej pozycji, prawda? Ta seria to cudoooo <3 Mam nadzieję, że już niedługo zostanie wydana ostatnia część :) Link do recki tu.
  • "Primabalerina" Książkę dostałam dzięki uprzejmości wydawnictwa. Póki co czeka na przeczytanie ;/ Brak czasu :(
  • "Harem Sulejmana" Całkowicie coś dla mnie <3 Oczarowała mnie kompletnie :D Tutaj kilka słów o niej.
  • "Wilcze dziedzictwo" Przeczytana i zrecenzowana dzięki uprzejmości wydawnictwa. Bardzo miło ją będę wspominać. Link do recenzji znajduje się tutaj.
  • "Masters" Podobnie jak wyżej :Link tutaj.


 UFFFF... no i tyle :) Czy któreś z tych lektur macie? Czytaliście albo zamierzacie? Jak podobają się moje nowości?  Oczywiście już ponownie zbiera się stos książek i stosy rosną, ale postaram się szybciej umieszczać tego typu posty na blogu niż raz na kwartał :D

P. S.  Pamiętajcie o konkursach :-)  Dwie ciekawe kiążki do wygrania.  Zawsze możesz poszerzyć swoją biblioteczkę :-) 

Komentarze

  1. Bardzo bym chciała przeczytać "Chłopak, który stracił głowę" i "Utrata".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak, który stracił głowę, był właśnie w księgarni Znak za 13,90 zł :-) ja przegapilam inna lekture Wyd. Otwartena którą poluję, ale cóż. Polecam Ci chlopaka... :-)

      Usuń
  2. Ile książek, jestem pod wrażeniem. Piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity stos! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że miło spedze czas podczas czytania:-)

      Usuń
  4. Chłopak, który stracił głowę, czytałam. ;) A co do książki C.Ahern z chęcią bym przeczytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za jej książkami raczej nie przepadam :D Nie moja bajka :D Ale "Chłopak..." super!

      Usuń
  5. Kurczę, zazdroszczę ci tego stosiku! 💗 U mnie w tym miesiącu pojawiły sie jedynie dwie książki (jak narazie 😊), co kompletnie kontrastuje z wynikiem z poprzedniego miesiąca 😕 Ale tak czy siak - świetne książki! 😃
    Buziaki!
    coffeethebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w czerwcu mam również mniej czasu na czytanie...sesja mnie dobija :(

      Usuń
  6. Piękny stos! Bardzo mnie interesuje ,,Wilcze dziedzictwo". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tylko "Utratę" i... chciałabym cofnąć się w czasie i nigdy tej książki nie poznać. O.o Po prostu maskara, jedna z najbardziej naiwnych i bezwartościowych młodzieżówek, jakie czytałam. No ale z tego co widzę na blogosferze i LC, wiele osób nie podziela mojej opinii, więc może akurat Tobie powieść przypadnie do gustu. ^.^ No i piękna jest ta torba z sówkami!
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta seria jest bardzo fajna :) Ot, lekki erotyk :)
      Torba z sówkami jest od wydawnictwa Zielona sowa, zakup na WTK ;D

      Usuń
  8. Nie słyszałam o nich wcześniej... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stos *.* <3
    z tego wszystkiego najbardziej chcę przeczytać Harem Sulejmana :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam trylogię "Niezwyciężona" Rutkoski i nie mogę się doczekać trzeciego tomu :D
    Świetne nabytki - pozdrawiam serdecznie :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kompletnie dostaję szału ponieważ nie wiem co się wydarzy w III tomie o.0 :D

      Usuń
  11. Tyyyyle czytania *.* Piękny widok ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jejku ile książek :) Ale najstraszniejsze jest to, że mimo tylu tytułów nie znalazłem nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to takie babskie bardziej lektury xD

      Usuń
  13. Czytałam miłość i kłamstwa - wspominam ją dość przyjemnie, acz na kolana mnie nie powaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie mam ;D W ogóle to styl autorki mnie nie powala...;P

      Usuń
  14. Bardzo ładny stosik :) Miałam okazję przeczytać "Blask księżyca" i powiem, że o ile pierwszy tom był całkiem dobry, to kolejne z tomu na tom coraz mniej mi się podobały.

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..to zobaczymy, jak będzie u mnie :D

      Usuń
  15. "Moje serce należy do ciebie" mam i ja. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Dwadzieścia siedem snów" również do mnie przywędrowało :)
    "Master" dziś doczekał się u mnie recenzji,a jeśli podobał Ci się "Harem Sulejmana", to polecam "Sułtankę Kosem" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sułtankę mam chęć o czym wspominałam u Ciebie na blogu :)

      Usuń
  17. Pięknie nabytki... Kilka lat temu czytałam "Blask księżyca" i byłam oczarowana :) "Miłość i kłamstwa" wspominam bardzo miło, a "Tylko Ty" byłam rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Miłość i kłamstwa jest rozczarowujące mocno ;/

      Usuń
  18. Usiłuję czytać "Wilcze dziedzictwo", ale słabo mi idzie :-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pozycje, zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki stosik!!! Jak bym chciała!!!
    Ale słabo ze mną :(
    Chcę w końcu przeczytać swoje marzenia

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bym chciała poznać wszystkie lektury na czas, ale mało go niestety u mnie jest ;/

      Usuń
  21. Super zdobycze ^^ Widzę, że wiele książek "upolowanych" na targach książki. Muszę się za nie za rok wybrać, pewnie też "zapoluję" ;)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To być może się zobaczymy :D Trzeba się umówić :)

      Usuń
  22. jessica knoll jest swietna :D a stosik piekny czekam na recenzje^^ pzodrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)