czerwca 05, 2014

Zapowiedź "Kochaj i jedz, Brazyliszku"

źródło

Wydawnictwo Replika po raz kolejny zaprasza nas w świat miłosnych uniesień! Urocza lektura, którą zapoznałam się jakiś czas temu pt."Kota lubi szanuje", bardzo przypadła mi do gustu. Tym razem mamy ponowną szansę, by zapoznać się z książką autorki, Michaliny Kłosińskiej-Moedy.. "Kochaj i jedz, Brazyliszku, to komedia romantyczna, która kobietkom na pewno przypadnie do gustu ;)





Oto opis książki:


Edyta pracuje jako kelnerka w Copacabanie – jedynym barze znajdującym się w maleńkiej miejscowości, w której mieszka. Szara rzeczywistość nie przeszkadza dziewczynie w snuciu kolorowych marzeń o barwnej Brazylii, jej gorącym klimacie, atmosferze korowodów, tańcach i strojach z piór i cekinów. Marzy, że pewnego dnia spotka przystojnego Latynosa, który zabierze ją do nieśmiertelnego Rio de Janeiro.


Nieoczekiwanie okazuje się, że sny Edyty mogą się spełnić. Pewnej zimy miejscowość przeżywa prawdziwy najazd Brazylijczyków – syn właściciela Copacabany bierze ślub z poznaną w Niemczech Brazylijką niemieckiego pochodzenia.

Edyta poznaje nieziemsko przystojnego Césara i tajemniczego Marka. Obaj mężczyźni są zainteresowani Edytą. A jakie szanse ma dawno odrzucony przez Edytę miejscowy chłopak z sąsiedztwa, Piotrek?


Liczę, że przeżyję z tą książką miłe chwile! Wyczekujcie więc niebawem jej recenzji! :)

Oto link do wydarzenia na FB

 Za możliwość przeczytania książki, dziękuję Wydawnictwu Replika.


16 komentarzy:

  1. Kolejna powieść, którą chciałabym mieć i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na recenzję czekam niecierpliwie. Replika potrafi pozytywnie zaskoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wierzę, że spędzisz przy tej książce miłe chwile. Mnie w każdym razie bardzo się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przyciąga mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam maila do wydawnictwa i z niecierpliwością czekam na odpowiedź :) Zapowiada się ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki o tematyce wielkiej miłości to nie do końca moja bajka. Jednak życzę udanej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe są tytuły tych książek :D Myślę, że na lato powieść o miłości jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, mam na nią chrapkę i czekam na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej! Chyba już lubię główną bohaterkę, choć ilość amantów, lub potencjalnych amantów głównej bohaterki mnie przeraża! :o Niemniej jednak, mam nadzieję, że twoja recenzja przekona mnie do tej powieści, bo szkoda byłoby stracić coś naprawdę przyjemnego :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam na Twoje wrażenia po lekturze by podjąć ostateczną decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałbym przeczytać tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)