Zapowiedź "Kochaj i jedz, Brazyliszku"

źródło

Wydawnictwo Replika po raz kolejny zaprasza nas w świat miłosnych uniesień! Urocza lektura, którą zapoznałam się jakiś czas temu pt."Kota lubi szanuje", bardzo przypadła mi do gustu. Tym razem mamy ponowną szansę, by zapoznać się z książką autorki, Michaliny Kłosińskiej-Moedy.. "Kochaj i jedz, Brazyliszku, to komedia romantyczna, która kobietkom na pewno przypadnie do gustu ;)





Oto opis książki:


Edyta pracuje jako kelnerka w Copacabanie – jedynym barze znajdującym się w maleńkiej miejscowości, w której mieszka. Szara rzeczywistość nie przeszkadza dziewczynie w snuciu kolorowych marzeń o barwnej Brazylii, jej gorącym klimacie, atmosferze korowodów, tańcach i strojach z piór i cekinów. Marzy, że pewnego dnia spotka przystojnego Latynosa, który zabierze ją do nieśmiertelnego Rio de Janeiro.


Nieoczekiwanie okazuje się, że sny Edyty mogą się spełnić. Pewnej zimy miejscowość przeżywa prawdziwy najazd Brazylijczyków – syn właściciela Copacabany bierze ślub z poznaną w Niemczech Brazylijką niemieckiego pochodzenia.

Edyta poznaje nieziemsko przystojnego Césara i tajemniczego Marka. Obaj mężczyźni są zainteresowani Edytą. A jakie szanse ma dawno odrzucony przez Edytę miejscowy chłopak z sąsiedztwa, Piotrek?


Liczę, że przeżyję z tą książką miłe chwile! Wyczekujcie więc niebawem jej recenzji! :)

Oto link do wydarzenia na FB

 Za możliwość przeczytania książki, dziękuję Wydawnictwu Replika.


Komentarze

  1. Kolejna powieść, którą chciałabym mieć i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc do wydarzenia na FB! :)

      Usuń
  2. Na recenzję czekam niecierpliwie. Replika potrafi pozytywnie zaskoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wierzę, że spędzisz przy tej książce miłe chwile. Mnie w każdym razie bardzo się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pomaleńku się zaczytuję w nią :))

      Usuń
  4. Jakoś nie przyciąga mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam maila do wydawnictwa i z niecierpliwością czekam na odpowiedź :) Zapowiada się ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki o tematyce wielkiej miłości to nie do końca moja bajka. Jednak życzę udanej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe są tytuły tych książek :D Myślę, że na lato powieść o miłości jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, mam na nią chrapkę i czekam na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej! Chyba już lubię główną bohaterkę, choć ilość amantów, lub potencjalnych amantów głównej bohaterki mnie przeraża! :o Niemniej jednak, mam nadzieję, że twoja recenzja przekona mnie do tej powieści, bo szkoda byłoby stracić coś naprawdę przyjemnego :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam na Twoje wrażenia po lekturze by podjąć ostateczną decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałbym przeczytać tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witaj wędrowcze!
Jeżeli dotarłeś aż tutaj, to nie pozostaje Ci nic innego jak umieścić komentarz, że tu byłeś.
Posiadasz bloga,stronę etc.? Nie musisz spamować! Odwiedzam każdego, więc nie przegapię i Ciebie! Zawsze się odwdzięczam!
Pozdrawiam serdecznie! :)